ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ

ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ

Τρίτη 24 Απριλίου 2012

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΥ ΔΑΝΑΚΟΥ


Αγαπητοί συμπολίτες,

μετά από τα τελευταία γεγονότα που έχουν σημαδέψει όχι μόνο την πολιτική ζωή του τόπου, αλλά έχουν αποσυνθέσει τον κοινωνικό ιστό, έχουν διαλύσει τις εργασιακές σχέσεις, έχουν καταρρακώσει την εθνική υπερηφάνεια και έχουν σβήσει το χαμόγελο από τα χείλη ενός ολόκληρου λαού, οι αποφάσεις μου ως υπεύθυνου πολίτη ήταν δεδομένες.
Στην προσωπική αλλά και στην πολιτική μου ζωή, δεν συμβιβάστηκα ποτέ με ο,τι μπορούσε να προκαλέσει ζημιά ή κακό στο κοινωνικό σύνολο.
Δεν υπαναχώρησα ποτέ από τις θέσεις μου, οι οποίες ήταν θέσεις προόδου και ανάπτυξης του συνόλου και όχι θέσεις της ατομικής μου υπόστασης ή κάποιου κόμματος.
Δεν δεσμεύτηκα ποτέ από κομματικές εντολές και ιδεολογίες και δεν έμαθα ποτέ να τοποθετώ κόκκινες διαχωριστικές γραμμές, για ζητήματα που αφορούσαν δίκαια αιτήματα, διεκδικήσεις και μορφές πάλης.
Αυτές τις δύσκολες και κρίσιμες για τη χώρα στιγμές, με σύνεση, υπευθυνότητα και ώριμη σκέψη, αποφάσισα ότι κάποιοι από εμάς θα πρέπει να μπουν στην πρώτη γραμμή.
Διαβλέποντας από αρκετό καιρό το "ξεπούλημα" της πατρίδας μας, την  προσπάθεια καταρράκωσης της ελληνικής οικογένειας, την προσπάθεια  αφανισμού της νεολαίας μας, που στο εξής θα αναγκαστεί να μεταναστεύσει για να επιβιώσει, το αλυσόδεμα όλων των Ελλήνων με τα περίφημα προδοτικά μνημόνια υποτέλειας, διαπιστώνοντας τον ύπουλο, ανθελληνικό και  προδοτικό ρόλο των κομμάτων της συγκυβέρνησης, ΠΑ.ΣΟ.Κ  και Ν. Δ., που δεν είναι τίποτε άλλο από "συνεταιράκια" της διαπλοκής και της διαφθοράς και εκτελεστικά όργανα της τρόικας,  του Δ.Ν.Τ. και των τοκογλύφων αφεντικών τους, αποφάσισα να είμαι υποψήφιος βουλευτής στην Β΄ Αθήνας με τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.
Οι λόγοι αυτής μου της απόφασης, ίσως να είναι και δικοί σας λόγοι.

Θέλω να ζω ελεύθερος στην πατρίδα μου,χωρίς να είναι υποθηκευμένη η ζωή μου και η ζωή των παιδιών μου, στους τραπεζίτες, στους τοκογλύφους και στο Δ΄ Ράιχ.

Θέλω να ξαναγυρίσει η αισιοδοξία και το χαμόγελο σ' αυτόν τον προδομένο αλλά υπερήφανο λαό.

Θέλω να αποδοθούν ποινικές και αστικές ευθύνες και να πληρώσουν, όλοι όσοι ενέχονται σε κλοπές και απάτες εις βάρος του ελληνικού δημοσίου και του ελληνικού λαού με δήμευση της περιουσίας τους.

Θέλω να αποδοθούν ευθύνες σε όλους εκείνους που πρόδωσαν τις ελπίδες και τα όνειρά μας και να τιμωρηθούν παραδειγματικά όσοι ξεπούλησαν την πατρίδα μας.

Θέλω τους νέους μας, το μέλλον αυτής της πατρίδας, εργαλείο παραγωγής και ανάπτυξης της οικονομίας μας και όχι μετανάστες σε ξένες χώρες.

Αν τα "θέλω" μου είναι και δικά σας "θέλω", αν οι δρόμοι μας κάπου συγκλίνουν, σας προσκαλώ την Κυριακή 29 Απριλίου στις 12 το μεσημέρι στο Α΄ ΚΑΠΗ  Αγ. Αναργύρων, να συζητήσουμε, να αναλύσουμε τις θέσεις και το πρόγραμμα των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου