ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ

ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ

Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

Παρέμβαση του Χρήστου Παλυβά, στελέχους της Εθνικής Τράπεζας, πρώην δημοτικού σύμβουλου και Αντιδημάρχου οικονομικών υπηρεσιών του Δήμου Καματερού

Ξεκίνησα το 1998 με φιλοδοξίες και ενθουσιασμό και πιστεύω ότι πρόσφερα σημαντικό έργο στους συμπολίτες μας. Όμως αυτό το έργο δεν μπόρεσα να το ολοκληρώσω, γιατί δυστυχώς ο δήμος μας, όπως και οι περισσότεροι δήμοι, αποτελούν μια μικρογραφία της γενικότερης πολιτικής σκηνής. Μια πολιτική που οδήγησε τη χώρα στη χρεωκοπία και οδηγεί τους δήμους με μαθηματική ακρίβεια στον ίδιο παρονομαστή.
Έτσι όταν διαπίστωσα ότι δεν μπορούσα να ολοκληρώσω το κοινωνικό μου έργο, παραιτήθηκα. Προτίμησα να αποστασιοποιηθώ όλα αυτά τα χρόνια, παρά να αναπαυθώ με τον τίτλο του αντιδημάρχου κάνοντας συμβιβασμούς που ποτέ δεν ήθελα. Επέλεξα να κοιμάμαι ήσυχος τα βράδια και να έχω την συνείδησή μου καθαρή ότι δεν αδίκησα τον τόπο μου και τους ανθρώπους του.
Ακριβώς για τον ίδιο λόγο επιστρέφω στα κοινά, γιατί κανείς δεν μπορεί πλέον να κοιμάται ήσυχος τα βράδια, όταν κινδυνεύουν οι κόποι του και οι αγώνες ετών, αγώνες ανθρώπων που ίσως δεν ζουν πια.
Επιστρέφω με την εμπειρία μου, τη δίψα για δουλειά και οργάνωση. Ακομμάτιστος γιατί οι εξαρτήσεις είναι που μας οδήγησαν σε αυτήν την κατάσταση. Δεν υπόσχομαι τίποτα, γιατί δεν έχω τίποτα να δώσω από την τσέπη μου. Υπόσχομαι μόνο ευχέρεια για δουλειά, νέες ιδέες, αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων πόρων. Σύγκρουση με κόμματα και πολιτικές που δεν εξυπηρετούν τον πολίτη. Καλώ σε συστράτευση όλους όσους πραγματικά ενδιαφέρονται για τα δήμο μας και τις ανάγκες των συμπολιτών μας. Δε ζητώ κανενός την ψήφο, αν έχει διαφορετικά πιστεύω από τα δικά μου. Όμως θα κάνω τα πάντα για να φανώ αντάξιος των ανθρώπων που θα με τιμήσουν με την εμπιστοσύνη τους.
Στον ανεξάρτητο συνδυασμό ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ – ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ δε θέλουμε να αναλάβουμε απλά ένα δήμο, αλλά έναν ιερό αγώνα απέναντι στο μέλλον που οι «ΜΕΓΑΛΟΙ» προετοιμάζουν για τα παιδιά μας. Κανείς δεν μπορεί μόνος του, όλοι μαζί μπορούμε. Πολιτική μας είναι το αύριο και οι πρώτοι πολίτες του δήμου τα παιδιά που δεν γεννήθηκαν ακόμα.
 Με φιλικούς χαιρετισμούς Χρήστος Παλυβάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου